Obchodní podmínky
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Dodáváme obuv pouze do České a Slovenské republiky.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Žádáme zákazníky o zprávné změření velikosti obuvi a využití dané tabulky určené ke zprávné určení velikosti obuvi. Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naší adrese. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze/použití, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek, je-li to pro daný druh zboží obvyklé. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 48 h zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.
5) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednané zboží vám zašleme společností PPL (dobírka, platba předem), či na vámi vybranou adresu společnosti Zásilkovna. O dodání budete včas informováni telefonicky nebo emailem. Cena poštovného se může lišit i podle váhy objednaného zboží. O připravení zásilky k vyzvednutí vás budeme informovat emailem.
6) DODACÍ LHŮTA
Dodací lhůta u značek Birkis, Birketstock, Alpro je od 3 – 28 dnů. Uzávěrka objednávek pro Českou Republiku je jedenkrát týdně a to vždy v pondělí. Všechny objednávky umístěné od úterý dále, budou konsolidovány a předány k realizaci do zahraničí v nejbližším možném termínu tj. následující pondělí. Doba dodání pak činí 16 dní v případě dostupnosti zboží skladem. Z důvodu dodávání obuvi z Německa, žádáme zákazníky, aby pečlivě zvážili termín dodání. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás kontaktovat. Děkujeme za pochopení. U obuvi České zdravotní obuvi značky Natural komfort je termín dodání 3- 28 dnů. Obuv značky Scholl 1 - 5 dnů. Do těchto dnů se započítává den kdy byla obuv odeslána zákazníkovi, není-li uvedeno jinak.
Dodací lhůty pro další nabízené zboží.
Zdravotní obuv Birkis, Birkenstock, Alpro 3 - 28 dnů
Česká zdravotní obuv Natural comfort 3 -28 dnů
Zdravotní obuv Scholl 1 - 5 dnů
Funkční prádlo Jitex 1 - 7 dnů.
Při kombinaci objednávek obuvi dodávané z Německa tj. Birkis, Birkenstock či Alpro společně s funkčním prádlem, objednávku automaticky rozdělíme, ale dopravu zaplatíte jen 1x. Zboží vám bude zasláno samostatně dle termínů dodání jednotlivého typu zboži.
Dodání kombinace české zdravotní obuvi Natural komfort či Sholl společně s funkčním prádlem Jitex, se řídí dodáním zboží s delší dodací lhůtou.
7) VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
VÝMĚNA: V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Parfémy které jste si již převzali od zasilatelské služby již nelze vyměnit ani vrátit. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (nikoliv na dobírku) na naši adresu nebo osobně přinést na naše odběrová místa v Praze. Náklady spojené s výměnou zboží nese v plné výši kupující. VRÁCENÍ: Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek.
- Kontaktujte nás (na adrese info@zdraveobuti.cz nebo telefonicky na infolinku, že žádáte o odstoupení od smlouvy.
- infolinka po-pá od 9h - 16h tel +420 728 867 107
- zašlete zboží zpět na adresu pobočky: Zdraveobuti.cz, Jaroslav Prošek, Ševcovská 111, 25218 Úhonice
- a to za následujících podmínek:
- musí byt v původním nepoškozeném obalu
- musí být nepoškozené, bez známek opotřebování nebo používání. Musí být kompletní (včetně záručního listu atd.)
- s kopií dokladu o koupi
- s krátkým dopisem (nebo komentářem na faktuře), že odstupujete od smlouvy číslo (č. faktury) + datum, vlastnoruční podpis a číslo účtu, na který Vám máme poslat zpět peníze
- parfémy, které jste si již převzali od zasilatelské služby již nelze vyměnit ani vrátit
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do jednoho týdne po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání kompletního zboží se termín vrácení peněz posouvá až do doby, kdy budou kompletně splněny podmínky na vrácení zboží. Kupující je povinen uhradit veškeré expediční náklady. Neposílejte vrácené zboží na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.
9) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady či poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
- vady vzniklé běžným používáním
- nesprávným použitím výrobku
- nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
- informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem či písemně
- zboží zašlete jako doporučený balík (nikoliv na dobírku) na naši adresu
- do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
- doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů